Promocje

Drodzy Klienci,
Z troski o Państwa i nasze bezpieczeństwo ograniczamy godziny otwarcia naszego serwisu pn-pt 7-16 , sobota zamknięte.

 

Pragnąc zminimalizować ryzyko prosimy przemyśleć czy danej sprawy nie można załatwić telefonicznie lub e-mailowo. W przypadku awarii lub kolizji większość formalności można wykonać przed przyjazdem:
✔︎ zgłosić szkodę do ubezpieczyciela,
✔︎ wypełnić druki upoważnienia, które prześlemy na wskazany adres e-mail,
✔︎ zrobić zdjęcie uszkodzenia - wycena naprawy na podstawie Państwa fotografii,
✔︎ przesłać do nas dokumenty jakie już Państwo otrzymali od ubezpieczyciela.

 

Mamy możliwość odbioru i odstawienia pojazdu. W tej wyjątkowej sytuacji usługę będziemy wykonywać na Państwa prośbę bezpłatnie po wcześniejszym ustaleniu szczegółów.
Poniżej e-maile do poszczególnych działów:
▶︎ Naprawy powypadkowe i serwis - biuro@blswyszomirski.pl
▶︎ Części i akcesoria magazyn@blswyszomirski.pl
▶︎ Telefon 22 863 49 56

 

Życzymy dużo zdrowia i spokoju w tym trudnym dla wszystkich czasie.
BLS Wyszomirski