Likwidacja szkód

Pamiętaj:


  • Holowanie pojazdu z miejsca wypadku jest bezpłatne (OC- nasz holownik przywiezie pojazd - telefon alarmowy 24 h 601 802 802 ; AC - wezwij Assistance Twojej firmy ubezpieczeniowej).
  • Przy zgłoszeniu szkody umów się na opis uszkodzeń auta w warsztacie (gwarancja profesjonalnej i szybko przeprowadzonej naprawy).
  • Bezpłatny samochód zastępczy przysługuje przy szkodzie z OC (zgłoś wcześniej ubezpieczycielowi wolę otrzymania bezpłatnie samochodu zastępczego), AC według informacji na polisie.
  • W przypadku, gdy właścicielem lub współwłaścicielem jest kredyt bądź leasing, zgłoś do przedstawiciela fakt wystąpienia szkody komunikacyjnej oraz wystąp o upoważnienie do naprawy bezgotówkowej dla warsztatu.
  • Warunkiem przystąpienia warsztatu do naprawy z ubezpieczenia jest otrzymanie upoważnienia.

 

Naprawy powypadkowe wykonywane są w serwisie BLS Krzysztof Wyszomirski, posiadają 2 letnią gwarancję oraz wykonywane są zgodnie z certyfikatem jakości ISO 9001:2000.



  • PZU

    Szkodę polegającą na uszkodzeniu pojazdu należy zgłosić niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 7 dni od daty jej powstania ( przy szkodzie z AC ). ZGŁOSZENIA SZKODY OC I AC DOKONASZ BEZPOŚREDNIO U NAS W SERWISIE. Szkodę należy zgłosić telefonicznie na Infolinii Grupy PZU pod numerami: 0 801 102 102, a dla telefonów komórkowych (022) 566 55 55 i poinformować, że samochód będzie naprawiany w warsztacie BLS WYSZOMIRSKI. Następnie nasi doradcy techniczni pomogą Państwu w wypełnieniu druków zgłoszeniowych i wykonają oględziny pojazdu.

    Jako wypożyczalnia aut posiadamy umowę z PZU , więc przy zgłoszeniu szkody wystarczy poinformować ubezpiczyciela , że auto zastęcze chcą Państwo otrzymać z naszego serwisu.

  • ALLIANZ

    W przypadku wystąpienia zdarzenia objętego ubezpieczeniem OC/AC wystarczy zgłosić szkodę w naszym serwisie. Wszystkie formalności mogą Państwo zrealizować w jednym miejscu , natomiast na oględziny szkody należu umówić się z rzeczoznawcą ALLIANZ. Szkody należy zgłosić na Infolinii pod numerem 0 801 10 20 30, a następnie umówić się na wycenę w serwisie BLS WYSZOMIRSKI.

    Auto zastępcze na czas naprawy przy szkodzie z OC udostępniamy z naszego serwisu na podstawie krótkiego uzasadnienia dla ALLIANZ. W przypadku szkody z AC należy sprawdzić warunki polisy AC. 

  • WARTA

    W przypadku szkody OC/AC z Warty należy zgłosić telefonicznie szkodę pod numerem 0 801 311 311 lub +48 601 311 311. Podczas zgłoszenia szkody należy umówić się na opis uszkodzeń w serwisie BLS WYSZOMIRSKI. Zgodnie z podpisaną umową z Towarzystwem Ubezpieczeniowym WARTA nasz serwis może przyjąć dokumentację szkodową, natomiast oględziny pojazdu musi wykonać rzeczoznawca z WARTY.

    Auto zastępcze na czas naprawy przy szkodzie z OC udostępniamy z naszego serwisu na podstawie krótkiego uzasadnienia dla T.U. WARTA. W przypadku szkody z AC należy sprawdzić warunki polisy AC. 

  • HESTIA

    Proces likwidacji rozpoczyna się od zgłoszenia szkody. O szkodzie z zakresu ubezpieczenia Autocasco należy zawiadomić ubezpieczyciela niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni od daty powstania szkody, uzyskania wiadomości o niej lub daty powrotu do Polski (przekroczenia granicy RP), gdy szkoda miała miejsce za granicą. Zgłoszenia szkody dokonuje Poszkodowany (właściciel pojazdu, kierujący, osoba upoważniona), w jeden z wymienionych niżej sposobów:

      • drogą telefoniczną za pośrednictwem Hestii Kontakt, pod czynny całą dobę numer telefonu 0 801 107 107 (z telefonu stacjonarnego) lub +48 58 555 55 55 (z telefonu komórkowego lub z zagranicy),
      • korespondencyjnie, przesyłając zgłoszenie listem / faxem / przez e-mail,
      • poprzez formularz na stronach www.hestia.pl .

    Szkody z ubezpieczenia OC oraz AC (HESTIA) każdej marki mogą Państwo zgłosić bezpośrednio u naszych doradców ( nie dotyczy szkód kardzieówych i bez znanego sprawy ).

    Auto zastępcze na czas naprawy przy szkodzie z OC udostępniamy z naszego serwisu na podstawie krótkiego uzasadnienia dla Ergo Hestia. W przypadku szkody z AC należy sprawdzić warunki polisy AC. 

  • GENERALI

    Szkodę zgłaszamy na infolinii 0 801 343 3430 22 543 05 43 lub poprzez stronę internetową, a także BEZPOŚREDNIO W NASZYM SERWISIE W PRZYPADKU SZKODA Z AC lub OC. Jeżeli nie zgłosiłeś szkody natychmiast po zdarzeniu z przyczyn niezależnych od siebie, powiadom Centrum Pomocy Generali o zaistniałych kosztach w ciągu 5 dni od daty zaistnienia zdarzenia.

    Szkody z ubezpieczenia AC i OC (GENERALI) każdej marki mogą Państwo zgłosić bezpośrednio u naszych doradców.

    Auto zastępcze na czas naprawy przy szkodzie z OC udostępniamy z naszego serwisu na podstawie krótkiego uzasadnienia dla Generali. W przypadku szkody z AC należy sprawdzić warunki polisy AC. 

  • BENEFIA

    Zgłoszenie szkody dokonujemy w Call Center pod nr. tel. (22) 212-20-30 lub 801 080 300 w imieniu poszkodowanego. Wszystkie pozostałe formalności przy szkodach OC/AC każdej marki samochodu lub motocykla (druki oraz upoważnienia) pomogą Państwu wypełnić nasi doradcy serwisowi bezpośrenio w naszym serwisie na ul. Parowcowej 10 D w Warszawie.

    Auto zastępcze na czas naprawy przy szkodzie z OC udostępniamy z naszego serwisu na podstawie krótkiego uzasadnienia dla Benefia. W przypadku szkody z AC należy sprawdzić warunki polisy AC. 


     

     

  • LINK 4

    Proces likwidacji zaczyna się od telefonicznego zgłoszenia szkody 22 4444444. Po zgłoszeniu szkody i poinformowaniu, iż naprawa będzie wykonywana w autoryzowanej stacji BLS WYSZOMIRSKI, sprawa zostanie przekierowana do naszego warsztatu w celu wykonania oględzin i uzupełniania dokumentacji. Skontaktuj się z nami, aby umówić się na opis i wypełnienie dokumentacji.

    Auto zastępcze na czas naprawy przy szkodzie z OC udostępniamy z naszego serwisu na podstawie krótkiego uzasadnienia dla LINK4. W przypadku szkody z AC należy sprawdzić warunki polisy AC. 

  • COMPENSA

    W celu uzyskania dodatkowych informacji w zakresie procedury zgłaszania i likwidacji szkód prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 - 18:00 z Centrum Obsługi Klientów Compensy Kontakt pod numerami:
    - 801 120 000 numer ten dostępny jest z telefonów stacjonarnych 
    - 22 501 61 00 numer ten dostępny jest z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych.

    Auto zastępcze na czas naprawy przy szkodzie z OC udostępniamy z naszego serwisu na podstawie krótkiego uzasadnienia dla TU Compensa. W przypadku szkody z AC należy sprawdzić warunki polisy AC. 

  • UNIQA

    W celu zgłoszenie szkody zadzwoń do Centrum Pomocy Grupy UNIQA 0801 597 597 lub +48 42 66 66 500 (numer dla tel. kom.) - Centrum jest czynne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. ZGŁOSZENIA SZKODY OC I AC DOKONASZ BEZPOŚREDNIO U NAS W SERWISIE. Jest to gwarancja najsprawniejszej i profesjonalnej naprawy samochodu lub motocykla.

    Auto zastępcze na czas naprawy przy szkodzie z OC udostępniamy z naszego serwisu na podstawie krótkiego uzasadnienia dla Uniqa. W przypadku szkody z AC należy sprawdzić warunki polisy AC. 

  • AXA

    W razie zaistniałej szkody niezwłocznie powiadom o zdarzeniu AXA DIRECT dzwoniąc na 1 95 22. Przygotuj podstawowe informacje niezbędne do przyjęcia zgłoszenia: datę, godzinę, miejsce powstania szkody, dane właściciela pojazdu, dane kierującego pojazdem, dane drugiego uczestnika (uczestników) oraz dane pojazdu (pojazdów) uczestniczących w kolizji (wypadku), szczegółowy opis powstania szkody, zakres widocznych uszkodzeń pojazdów. Po zarejestrowaniu szkody otrzymasz jej numer, którym będziesz posługiwał się w dalszym procesie likwidacji. Następnie umów się na oględziny pojazdu w naszym serwisie. Pomożemy w dalszych działaniach.

    Auto zastępcze na czas naprawy przy szkodzie z OC udostępniamy z naszego serwisu na podstawie krótkiego uzasadnienia dla AXA. W przypadku szkody z AC należy sprawdzić warunki polisy AC. 

  • AVIVA

    Zgłoszenie szkody dokonujemy w Call Center pod nr. tel. 801 28 28 28 lub z telefonu komórkowego: (+48) 22 563 28 28. Następnie umów się na oględziny uszkodzonego pojazdu w warsztacie blacharsko-lakierniczym BLS WYSZOMIRSKI. Jako autoryzowany stacja obsługi gwarantujemy profesjonalna obsługę szkody.

    Auto zastępcze na czas naprawy przy szkodzie z OC udostępniamy z naszego serwisu na podstawie krótkiego uzasadnienia dla Aviva. W przypadku szkody z AC należy sprawdzić warunki polisy AC. 

  • INTERRISK

    W razie zaistniałej szkody niezwłocznie powiadom o zdarzeniu InterRisk. Więcej informacji znajdziej na stronie www.interrisk.pl lub zgłaszając szkodę pod nr telefonu 22 212 20 12 . Podczas zgłoszenia poinformuj InterRisk , że samochód będzie naprawiany w BLS WYSZOMIRSKI i umów oględziny w naszym serwisie na ul.Parowcowej 10 D w Warszawie.

    Auto zastępcze na czas naprawy przy szkodzie z OC udostępniamy z naszego serwisu na podstawie krótkiego uzasadnienia dla InterRisk . W przypadku szkody z AC należy sprawdzić warunki polisy AC. 

     

     

  • LIBERTY UBEZPIECZENIA

    W przypadku wystąpienia szkody możesz skontaktować się telefonicznie poprzez infolinię pod numerem (+48) 22 589 95 21, e-mailowo na adres zgloszenia@libertydirect.pl, pisemnie na adres siedziby Liberty lub faksem na numer (+48) 22 589 97 97 . Następnie umów się na oględziny w serwisie HONDA BLS WYSZOMIRSKI , a dalsze formalności pomogą załatwić ci nasi doradcy.

    Auto zastępcze na czas naprawy przy szkodzie z OC udostępniamy z naszego serwisu na podstawie krótkiego uzasadnienia dla Liberty Ubezpieczenia . W przypadku szkody z AC należy sprawdzić warunki polisy AC. 

  • PROAMA

    Skontaktuj się z Działem Likwidacji Szkód Ogólnopolskiego Oddziału Obsługi Klienta pod numerem 815 815 815 i wybierz na klawiaturze Twojego telefonu numer 1. Następnie umów się na oględziny w serwisie HONDA BLS WYSZOMIRSKI , a dalsze formalności pomogą Ci dopełnić nasi doradcy. Posiadamy umowę na bezpośrednią likwidację szkód z Proama, dzięki czemu wszystkie formalności wraz z oględzinami mogą Państwo załatwić w BLS WYSZOMIRSKI na ul. Parowcowej 10 D w Warszawie.

    Auto zastępcze na czas naprawy przy szkodzie z OC udostępniamy z naszego serwisu na podstawie krótkiego uzasadnienia dla Proama . W przypadku szkody z AC należy sprawdzić warunki polisy AC. 

  • GOTHAER

    Zgłoszenia szkody mozesz dokonać na stronie gothaer.pl lub telefonicznie pod numerem 22 469 69 69.